Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11147/14628
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTanoğlu, Gamzeen_US
dc.contributor.authorYurt, Canberken_US
dc.date.accessioned2024-07-04T11:07:12Z-
dc.date.available2024-07-04T11:07:12Z-
dc.date.issued2024en_US
dc.identifier.isbn9789756590300-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11147/14628-
dc.description.abstractÜniversitelerin öğrencilere meslek kazandırma misyonu dijital yüzyılda yeni nesil üniversiteler tanımı ile birlikte değişerek farklı bir misyona doğru evrilmiştir. Değişen bu misyon üniversitenin ürettiği bilimi toplumun diğer paydaşları ile paylaşarak toplumu dönüştürmek biçimde ifade edilebilir. İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü, çocukları ve gençleri toplumun en değerli paydaşları görerek onların dönüşümüne ve gelişimine katkı sunmayı üniversitenin eğitim modeli olarak benimsemiştir. Bu atölye çalışması ile lise öğrencilerinin matematik müfredatında gördüğü konuları pekiştirerek öğrenmesi benimsenmiştir. Ayrıca, öğrencilerin bilgisayar yardımı ile özellikle de algoritma mantığı kullanarak ele alınan konuları deneyimleyerek öğrenmesini hedeflemektedir. Böylece bu çalıma ile ezberden uzak kalıcı öğrenme modeli sunulmuş olup matematiğin soyut yapısından somut yapısına bir köprü oluşturulması amaçlanmaktadır. Umuyorum bu atölye çalışması öğrencilere matematiğin günlük hayatta nerelerde kullanıldığı konusunda fikir vererek eğlenceli bir bilim olduğu konusunda da bir vizyon sunar.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisher01. Izmir Institute of Technologyen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEndüstriyel matematiken_US
dc.subjectDik koordinat sistemien_US
dc.subjectÜç boyutlu cisimen_US
dc.titleEndüstriyel matematiken_US
dc.typeBooken_US
dc.authorid0000-0003-4870-6048en_US
dc.authorid0000-0002-1691-5083en_US
dc.institutionauthorTanoğlu, Gamzeen_US
dc.institutionauthorYurt, Canberken_US
dc.departmentİzmir Institute of Technology. Mathematicsen_US
dc.relation.publicationcategoryKitap - Ulusalen_US
dc.contributor.affiliation01. Izmir Institute of Technologyen_US
dc.contributor.affiliation01. Izmir Institute of Technologyen_US
dc.relation.isbn9789756590300en_US
dc.description.startpage1en_US
dc.description.endpage16en_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1tr-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeBook-
crisitem.author.dept04.02. Department of Mathematics-
crisitem.author.dept02.04. Department of Industrial Design-
Appears in Collections:Mathematics / Matematik
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14628.pdfBook6.73 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

842
checked on Nov 18, 2024

Download(s)

104
checked on Nov 18, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.