Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/11147/12683
Title: | Endüstriyel matematik | Other Titles: | Endüstriyel matematik atölyesi | Authors: | Tanoğlu, Gamze Plattürk, Sabahat Defne Yurt, Canberk |
Keywords: | Matematik Endüstriyel matematik Matematik eğitimi |
Publisher: | Izmir Institute of Technology | Abstract: | Üniversitelerin öğrencilere meslek kazandırma misyonu dijital yüzyılda yeni nesil üniversiteler tanımı ile birlikte değişerek farklı bir misyona doğru evrilmiştir. Değişen bu misyon üniversitenin ürettiği bilimi toplumun diğer paydaşları ile paylaşarak toplumu dönüştürmek biçimde ifade edilebilir. İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü, çocukları ve gençleri toplumum en değerli paydaşları görerek onların dönüşümüne ve gelişimine katkı sunmayı üniversitenin eğitim modeli olarak benimsemiştir. Bu atölye çalışması ile lise öğrencilerinin matematik müfredatında gördüğü konuları pekiştirerek öğrenmesi benimsenmiştir. Ayrıca, öğrencilerin bilgisayar yardımı ile özellikle de algoritma mantığı kullanarak ele alınan konuları deneyimleyerek öğrenmesini hedeflemektedir. Böylece bu çalışma ile ezberden uzak kalıcı öğrenme modeli sunulmuş olup matematiğin soyut yapısından somut yapısına bir köprü oluşturulması amaçlanmaktadır. Umuyorum bu atölye çalışması öğrencilere matematiğin günlük hayatta nerelerde kullanıldığını konusunda fikir vererek eğlenceli bir bilim olduğu konusunda da bir vizyon sunar. | URI: | https://hdl.handle.net/11147/12683 | ISBN: | 978-975-6590-23-2 |
Appears in Collections: | Mathematics / Matematik |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
endüstriyel (1).pdf | 36.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
466
checked on Nov 18, 2024
Download(s)
550
checked on Nov 18, 2024
Google ScholarTM
Check
Altmetric
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.