Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11147/12683
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTanoğlu, Gamzetr
dc.contributor.authorPlattürk, Sabahat Defnetr
dc.contributor.authorYurt, Canberktr
dc.contributor.editorKara, Utkutr
dc.date.accessioned2022-12-21T11:39:40Z-
dc.date.available2022-12-21T11:39:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.isbn978-975-6590-23-2-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11147/12683-
dc.description.abstractÜniversitelerin öğrencilere meslek kazandırma misyonu dijital yüzyılda yeni nesil üniversiteler tanımı ile birlikte değişerek farklı bir misyona doğru evrilmiştir. Değişen bu misyon üniversitenin ürettiği bilimi toplumun diğer paydaşları ile paylaşarak toplumu dönüştürmek biçimde ifade edilebilir. İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü, çocukları ve gençleri toplumum en değerli paydaşları görerek onların dönüşümüne ve gelişimine katkı sunmayı üniversitenin eğitim modeli olarak benimsemiştir. Bu atölye çalışması ile lise öğrencilerinin matematik müfredatında gördüğü konuları pekiştirerek öğrenmesi benimsenmiştir. Ayrıca, öğrencilerin bilgisayar yardımı ile özellikle de algoritma mantığı kullanarak ele alınan konuları deneyimleyerek öğrenmesini hedeflemektedir. Böylece bu çalışma ile ezberden uzak kalıcı öğrenme modeli sunulmuş olup matematiğin soyut yapısından somut yapısına bir köprü oluşturulması amaçlanmaktadır. Umuyorum bu atölye çalışması öğrencilere matematiğin günlük hayatta nerelerde kullanıldığını konusunda fikir vererek eğlenceli bir bilim olduğu konusunda da bir vizyon sunar.tr
dc.language.isotren_US
dc.publisherIzmir Institute of Technologyen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMatematiktr
dc.subjectEndüstriyel matematiktr
dc.subjectMatematik eğitimitr
dc.titleEndüstriyel matematiktr
dc.title.alternativeEndüstriyel matematik atölyesitr
dc.typeBooken_US
dc.authorid0000-0003-4870-6048en_US
dc.authorid0000-0002-1691-5083en_US
dc.departmentİzmir Institute of Technology. Mathematicsen_US
dc.relation.publicationcategoryKitap - Ulusaltr
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairetypeBook-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1tr-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.dept04.02. Department of Mathematics-
crisitem.author.dept02.04. Department of Industrial Design-
Appears in Collections:Mathematics / Matematik
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
endüstriyel (1).pdf36.09 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

478
checked on Dec 9, 2024

Download(s)

560
checked on Dec 9, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.