Endüstriyel Matematik
Loading...
Files
Date
2024
Authors
Tanoğlu, Gamze
Yurt, Canberk
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
01. Izmir Institute of Technology
Open Access Color
OpenAIRE Downloads
OpenAIRE Views
Abstract
Üniversitelerin öğrencilere meslek kazandırma misyonu dijital yüzyılda yeni nesil üniversiteler tanımı ile birlikte değişerek farklı bir misyona doğru evrilmiştir. Değişen bu misyon üniversitenin ürettiği bilimi toplumun diğer paydaşları ile paylaşarak toplumu dönüştürmek biçimde ifade edilebilir. İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü, çocukları ve gençleri toplumun en değerli paydaşları görerek onların dönüşümüne ve gelişimine katkı sunmayı üniversitenin eğitim modeli olarak benimsemiştir. Bu atölye çalışması ile lise öğrencilerinin matematik
müfredatında gördüğü konuları pekiştirerek öğrenmesi benimsenmiştir. Ayrıca, öğrencilerin bilgisayar yardımı ile özellikle de algoritma mantığı kullanarak ele alınan konuları deneyimleyerek öğrenmesini hedeflemektedir. Böylece bu çalıma ile ezberden uzak kalıcı öğrenme modeli sunulmuş olup matematiğin soyut yapısından somut yapısına bir köprü oluşturulması amaçlanmaktadır.
Umuyorum bu atölye çalışması öğrencilere matematiğin günlük hayatta nerelerde kullanıldığı konusunda fikir vererek eğlenceli bir bilim olduğu konusunda da bir vizyon sunar.
Description
Keywords
Endüstriyel matematik, Dik koordinat sistemi, Üç boyutlu cisim
Turkish CoHE Thesis Center URL
Fields of Science
Citation
WoS Q
N/A
Scopus Q
N/A
Source
Volume
Issue
Start Page
1
End Page
16